آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور کوبا

 

کوبا، بزرگترین جزیره کارائیب است، که در محدوده ای با تاریخ، فرهنگ و عرفان فریبنده قرار گرفته است. کوبا دارای زیباییهای طبیعی است. این جزیره وسیع دارای بیش از ۳۰۰۰ کیلومتر خط ساحلی مجذوب کننده است. صخره های مرجانی نمایان در آبهای فیروزه ای، حومه های سرسبز کوبا و جزایر زیبا الهام دهنده بسیاری از نویسندگان از سراسر جهان مانندهمینگویی است.

اطلاعات کشور کوبا

پایتخت کشور کوبا هاوانا است.
جمعیت کشور کوبا در حدود ۱۱.۵ میلیون نفر است.
زبان رسمی در کشور کوبا اسپانیایی است.
مذهب درصد زیادی از مردم کوبا مسیحی کاتولیک است ولی درصد کمی نیز مسلمان و یهودی و مذاهب در کوبا وجود دارد.

کشور کوبا صادر کننده اصلی شکر و قند در دنیا می باشد به همین دلیل کوبا کاسه شکر جهان نامیده اند. کشور کوبا با مساحتی در حدود ۱۱۰۸۶۰ کیلومتر مربع, بزرگترین جزیره در دریای کارائیب است.

ترینیداد  Trinidad

گشت و گذار در شهر ترینیداد که در میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده، شبیه برگشت به گذشته هاست. ساختمان های زیبایی که مرمت شده اند و خیابان های سنگفرش و حس و حالی که به زمان استعمار کوبا برمی گردد، همگی هدیه این شهر به شماست. بسیاری از ساختمان های ترینیداد به قرن ۱۷ تا ۱۹ برمی گردند، زمانی که این شهر به تجارت شکر معروف بود. امروزه ترینیداد یکی از بهترین جاذبه های کوبا محسوب می شود، جایی که شما می توانید خود را در پلازا مایور غرق کنید و یا به کلیسا هولی ترینیتی رفته و یا از موزه معماری استعماری بازدید کنید.

پارک جوسن در کوبا

پارک جوسن در سال ۱۴۴۰ به دست یک کارخانه دار برای همسرش ساخته شده است. در وردی این پارک با یک مسیر پر پیچ و خم از باغ گل روبه رو می شوید و در داخل پارک یک چشمه جوشان و پلی که یه دریاچه ای پر از اردک راه دارد وجود دارد.
در این باغ نخل هایی وجود دارند که می توانید در سایه های آن ها استراحت کنید.

 

هاوانا قدیم (Habana Vieja)

هاوانای قدیمی، محله ای تاریخی در کوبا است که در فهرست میراث یونسکو به ثبت رسیده است. در این جاذبه، می توانید ساعت ها در خیابان های سنگفرشی قدم بزنید که با ساختمان های باروک و نئوکلاسیک محاصره شده اند. شما در این محله به راحتی می توانید خود را در کوبای ۲۰۰ سال پیش تصور کنید. برخی از دیدنی های این محله عبارتند از: پلازا دِ لا کتدرال، رستوران افسانه ای و قلعه نیروی سلطنتی.

پلایا پارایسو در کایو لارگو دل سور | Playa Paraíso, Cayo Largo del Sur

پلایا پارایسو (ساحل بهشت) در کشور به خاطر سواحل زیبایش معروف است که در کایو لارگو دل سور قرار دارد. سواحلی با شن های نرم و سفید که با رنگ دریای شفاف این قسمت ترکیب شده اند، همان جایی است که علاقمندان به آفتاب و گردشگری ساحلی، هوش از سر می برند.

پارک زیر آبی کایو پیدرا

پارک زیرآبی کایوپیدرا محبوبترین منطقه برای غواصی در منطقه شمال شرقی وارادرو است. در این منطقه انواع تجهیزات نظامی و کشتی و هواپیما غرق شده است که صخره های مرجانی مصنوعی ایجاد شوند.

باراکوا  Baracoa

یکی دیگر از جاذبه های کوبا باراکو است که می توان آن را قدیمی ترین شهر کشور محسوب می شود. این شهر در سال ۱۵۱۱ در استان گوانتامو به وجود آمد و ساخت اولین کلیسا در شهر نیز از همان زمان آغاز شد. باراکو تا زمانی که در دهه ۶۰، یک بزرگراه به آن زده شود تقریبا ناششناخته بود، اما بعد از آن افراد بیشتری شهر را شناختند و به همین ترتیب ورود گردشگران نیز آغاز شد. در باراکو می توانید معماری استعماری جالبی را ببینید و این درحالی است که شهر با جنگل، آبشار و سواحل زیبایی محاصره شده است. برا اینکه مناظر چشمگیرتری ببینید، از بزرگراه لا فارولا به سمت کاخوبابو بروید، جایی که در مسیر ۴۹ کیلومتری آن می توانید تصویرهای بی نظیری را در ذهن خود ثبت کنید. موزه شهرداری نیز یکی دیگر از دیدنی های ارزشمند است که در میان قلعه نظامی فوئرته ماتاچین قرار گرفته است. حدود ۲۰ کیلومتری شمال غرب از باراکوا یکی دیگیر از جاذبه های کوبا و یکی از بهترین سواحل منطقه به نام پلایا ماگوانا قرار دارد اگر ماجراجو هستید، می توانید دوچرخه ای از شهر اجاره کرده و در اطراف رکاب بزنید.

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای کوبا– بلیط هواپیما کوبا- هتل و تور کوبا می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا کوبا- – بلیط هواپیما کوبا- هتل و تور کوبا توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

 

برای دریافت و اطلاعات ویزای کوبا می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای کوبا

کشور کوبا