آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور قطر

شبه جزیره قطر از شمال شرق عربستان به داخل خلیج فارس گسترده شده است.خاک این کشور، مسطح بوده، و از یک صحرای خشک تشکیل شده است. شهرهای قطر عبارت اند از وکره، خور، دخان، زباره، شمال، مسیعید، رأس لفان.قطر شبیه جزیره ی کم ارتفاع و لم یزرعی واقع در خلیج فارس است .

شهر جدیدی به نام لوسیل و شهرکی جزیره ای به نام مروارید قطر نیز در این کشور در دست ساخت است. قطر در تابستان داغ ولی در زمستان معتدل تر است . میانگین بارندگی بین ۵۰ تا ۷۵ میلی متر است. دیدنی های قطر دیدنی های قطر شهرهای مهم:الریانی, الواکره, ام سعید مساحت:۱۱,۴۳۷کیلومتر مربع خط ساحلی:۵۶۳کیلومتر مختصات جغرافیایی:۲۵ درجه و ۳۰ دقیقه شمالی و۵۱ درجه و ۱۵ دقیقه شرقی.

کورنیش دوحه (Doha’s Corniche)

کورنیش در لغت به معنای جاده ای کنار پرتگاه است و شما در این گشت و گذار ۷ کیلومتری در کنار خلیج فارس که از هتل شراتون (Sheraton) آغاز می‌شود و تا موزه هنرهای اسلامی ادامه دارد، می‌توانید قهوه بخورید، بادبادک هوا کنید  و از ان لذت ببرید . و با صدف ‌ها عکس بگیرید که نماد سنت گذشته قطری ‌هاست. در مسیر، وسایل ورزشی برای تناسب اندام موجود است و می‌توانید از آن‌ ها نیز استفاده کنید. پیاده‌ روی در کورنیش دوحه برای گذراندن یک بعد از ظهر رویایی، عالی و بی نظیر است.

 

کورنیش دوحه (Doha's Corniche)

موزه‌های مشیرب

یکی از بهترین جاهای دیدنی قطر برای بازدید در دوحه، موزه‌های مشیرب است. این موزه‌ها ۴ شگفتی تاریخی هستند که تاریخ غنی ماهیگیری دوحه را نشان می‌دهند. در میان بسیاری از دیدنی‌های دیگر، موزه‌ها همچنین نشان‌دهنده چگونگی آغاز سفر دوحه به‌عنوان یک دهکده ماهیگیری کوچک و مسیر رشد آن هستند. این مکان برای کسانی که مایلند جنبه‌های مختلف تاریخ قطر را به‌طور عمیق درک کنند، عالی است.

برج های برزان از جاذبه های توریستی قطر

برج های برزان نیز به عنوان یکی دیگر از جاذبه های گردشگری قطر از معماری بی نظیری برخوردار می باشد. طراحی این برج ها به گونه ای می باشد که برای مشاهده زیبایی آن بهتر است به نوک برج بروید و در آن جا از زیبایی فوق العاده ای بهره مند شوید.

 

برج برزان قطر

موزه هنرهای اسلامی از مکان های دیدنی قطر

موزه هنرهای اسلامی که در میان آب های شفاف و ساکن قرار دار یکی دیگر از جاذبه های قطر می باشد. برای اینکه این موزه را مشاهده کنید باید از یک پل که در آب ها ساخته شده است عبور کنید و که در این بین در زیبایی این موزه غرق خواهید شد.

نمای این ساختمان سفید رنگ و به صورت مکعبی است که زاویه های تیزی نیز دارد. این مکعب در زیر نور آفتاب به زیبایی می درخشد و محیطی زیبا را فراهم می آورد. معماری داخل این بنا بر خلاف نمای ساده آن بسیار پیچیده می باشد.

 

موزه هنر اسلامی قطر

قلعه الزباره

اگر به دنبال کشف فرهنگ تاریخی قطر هستید و می خواهید اثری تاریخی ببینید، به روستای الزباره بروید و از قلعه تاریخی آن دیدن کنید. قدمت این مکان به ۱۷۰۰ سال پیش باز می‌گردد و این مکان اولین میراث جهانی یونسکو در قطر است. خانه های متروکه روستای تاریخی الزباره که از گل و ملات ساخته شده اند؛ با لایه ای از مرجان، گچکاری شده اند تا باران آنها را نابود نکند. این روستای تاریخی به همراه قلعه آن، در ۱۲۰ کیلومتری شهر دوحه قرار دارد اما قطعا سفر یک ساعته به این روستای تاریخی خالی از لطف نیست.
تا همین ۲۰۰ سال پیش در این شهر، ماهی ‌فروشان به تجارت مروارید با بازرگانان چینی و بریتانیایی می ‌پرداختند اما در حال حاضر تبدیل به یک اثر تاریخی شده است.

 

 قلعه الزباره

 

دهکده فرهنگی کاتارا – هایلایتی از فرهنگ پرطراوت قطر

دهکده فرهنگی کاتارا از جاهای دیدنی قطر نمایانگر واقعی فرهنگ پرطراوت قطر، یک جاذبه تاریخی عالی است که تئاتر، باغ‌ها، دو مسجد با طراحی زیبا، تعداد زیادی گالری هنری و بسیاری موارد دیگر را در خود جای می‌دهد.
می‌توانید نگاهی کلی به تاریخ شگفت‌انگیز قطر بیندازید یا به رستوران‌های این منطقه بروید و در طول شب از یک وعده غذایی لذت ببرید. دهکده فرهنگی کاتارا، جایی است که فرد را به سفری در گذشته دوحه می‌برد و نشان می‌دهد که چگونه دوحه از ریشه خود برخاست تا به شهری که امروز می‌بینیم تبدیل می شود.

 

 

 

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای قطر– بلیط هواپیما قطر- هتل و تور قطر می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا قطر- – بلیط هواپیما قطر- هتل و تور قطر توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

 

برای دریافت و اطلاعات ویزا قطر می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزا قطر

کشور قطر