آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور کانادا

اگر دنبال مقصد نهایی عاشقانه با مناظر زیبا، دریاچه‌ها‌، فانوس‌های دریایی، کوه‌ها و دره‌ها می‌گردید، مقاله درستی را انتخاب کرده‌اید؛ جاهای دیدنی کانادا، این مستعمره سابق فرانسه و انگلیس از اقیانوس اطلس تا سواحل اقیانوس آرام کشیده شده است. از آنجا که فرانسه و انگلیسی هر دو زبان ملی هستند، اگر از کانادا بازدید کنید، انگار که به این دو کشور سفر کرده‌اید. در واقع کانادا برای مسافران علاقمند به طبیعت و شهرهای بین‌المللی جذابیت فوق‌العاده‌ای دارد.

 

آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا، با ارتفاع حدودا ۵۷ متر، یکی از معروف ترین و زیبا ترین جاذبه های توریستی کانادا، واقع بین مرز کشور کانادا و آمریکا می باشد که این زیبایی خیره کننده طبیعت کانادا باعث شده سالیانه گردشگران بسیاری با تماشای آن از سراسر جهان به کانادا سفر نمایند. به گونه ای که امروزه افراد می توانند ضمن تماشای این آبشار، از برنامه های تفریحی و مفرحی که در کنار نیاگارا برگزار می شود، لذت ببرند.

 

پارک ملی گراس مورن ( Grose Morne)

از دیگر جاذبه های توریستی کانادا می توان به پارک ملی گروس مورن واقع در نیوفاندلند اشاره کرد.

این پارک ملی بدلیل برخورداری از طبیعت زیبا و بکر به یک مکان دیدنی برای دوستداران طبیعت و حیات وحش تبدیل شده است.

این پارک با داشتن دیوار های صخره ای، آبشارهای زیبا و چشم انداز فوق العاده در حال حاضر به ثبت میراث جهانی یونسکو درآمده است که همچنین علاقه‌مندان می تواند با کمک تورهای مرتبط در این پارک، قایق سواری کرده و در فصل زمستان نیز در ارتفاعات این منطقه به اسکی بپردازند.

سنت جان (St. John’s)

سنت جان به دلیل خانه‌های رنگارنگش محبوب است و به عنوان یکی اقامتگاه‌های هنرمندان به حساب می‌آید. سنت جان مانند سان فرانسیسکو کوچک است. این شهر یکی از بهترین جاهای دیدنی کانادا برای بازدید است. با اینکه سنت جان شهری قدیمی است، اما حال و هوای آن به اندازه شهرهای مدرن و بزرگ، تازگی دارد. از تماشای نهنگ تا غذاخوری‌هایی با سطح کیفیت جهانی، این شهر تفریحات زیادی دارد که گردشگران را سرگرم می‌کند. توصیه می‌کنیم اگر به این شهر سفر کردید، گذر از خیابان آب Water Street)) را از دست ندهید!


هالیفاکس (Halifax)

در گردشگری کادانا، مرکز نوا اسکوشیا را نباید از دست داد. مانند سنت جان، هالیفاکس به زندگی پر جنب و جوش شبانه، تاریخ غنی دریانوردی، غذاهای دریایی شگفت‌انگیز، خرید، خط ساحلی حماسی، فعالیت‌هایی مختلف در فضای باز و موارد بسیار دیگری معروف است.

می‌توانید از قلعه‌ بالای تپه ارگ، که مکانی مهم در جنگ ۱۸۱۲ است دیدن کنید. بندر هالیفاکس پر از تاریخ دریایی است؛ موزه دریایی، اسکله ۲۱، نقطه ورود مشترک مهاجران به اروپا برای چند دهه، اکنون موزه و آرشیوی از تجارب است. پدربزرگ و مادربزرگ اریک در دهه ۱۹۵۰ از اروپا از طریق اسکله ۲۱ به این کشور آمدند. امضاها و کارت‌های ورودشان را می‌توان در موزه جستجو کرد!

بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند از هالیفاکس به عنوان نقطه آغازین برای کاوش در مکان‌های دیگر نوا اسکوشیا مانند Peggy’s Cove، Cape Breton و Trail Cabot استفاده کنند که در ادامه سری هم به این مناطق خواهیم زد.

پارک ملی بنف (Banff) و کوه های راکی

از دیگر جاهای دیدنی کانادا برای دوستداران طبیعت می توان به پارک ملی بنف واقع در بین کوه های راکی در آلبرتا کانادا اشاره کرد. این پارک با داشتن منظره ای فوق العاده زیبا با رشته کوه های پوشیده از برف و دریاچه لوئیز و پوشش گیاهی در اطراف آن، به یکی از جاذبه های گردشگری کانادا تبدیل شده است.

همچنین انتهای جنوبی پارک ملی بنف، با ختم شدن به شهر بنف، به یک مکان تفریحی تبدیل شده که علاقه‌مندان می توانند با اجاره ویلا در آن منطقه و استفاده از مراکز خرید، اوقات خوشی را سپری نمایند.

پارک ملی گروس مورن (Gros Morne)

یک میراث جهانی یونسکو واقع در نیوفاندلند، گروس مورن، است که منظره‌ای بسیار قدیمی و مهم دارد! این چشم انداز که با حرکت یخچال‌های طبیعی و جابجایی قاره‌ها شکل گرفته، از هر چیزی، کمی در خود جای داده است؛ از جنگل انبوه گرفته تا توندراهای برهنه، صخره‌های شیب‌دار و منظره اقیانوس‌ها. نروژ با فلاتش معروف است و گروس مورن نیز همینطور.

اگر قصد دیدن گروس مورن را دارید، باید یک کشتی تفریحی را در فلات Western Brook Pond رزرو کنید، یک آب‌راه که دارای صخره‌های سنگی برجسته است. همچنین پیاده‌رو و حیات وحش متنوعی برای دیدن، در سراسر پارک وجود دارد. حتی می‌توانید برای دیدن مرتفع‌ترین و دیدنی‌ترین منظره‌های شرق کانادا، کوه گروس مورن را پیاده‌روی کنید.

 

مسیر کابوت (Cabot Trail)

 

در بازدید از مکان های دیدنی کانادا، نوا اسکوشیا چیزهای زیادی برای ارائه دارد. مسیر معروف کابوت مطمئنا یکی از آنهاست. این مسیر که به عنوان یکی از جذاب‌ترین مسیرهای رانندگی آمریکای شمالی شناخته می‌شود، یک حلقه کامل در اطراف جزیره کیپ برتون (Cape Breton)، است. رانندگی در مسیر کابوت حدود ۸ ساعت زمان نیاز دارد. اما باید برای ۳-۵ روز برنامه‌ریزی کنید تا بتوانید در طول مسیر توقف داشته باشید و از مناظر زیبا و تفریحات سرگرم کننده استفاده کنید. به علاوه، مسیر فقط ۳۰۰ کیلومتر است که به هر حال باید آن را به پایان برسانید.

این مسیر به نام جان کابوت، کاوشگر مشهور ایتالیایی که مناطقی از آمریکای شمالی را کشف کرد، نامیده شده و شما را از پارک ملی کیپ بروتون و در امتداد ساحل عبور می‌دهد، تا در شهرهای کوچک و خطوط ساحلی زیبا گردش کنید. در واقع می‌توانید از مسیر در تمام فصول لذت ببرید؛ فعالیت‌های ممکن در زمستان مثل ماهیگیری روی یخ و اسنوموبایل، سفر شما را لذت‌بخش می‌کنند.

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای کانادا- بلیط هواپیما کانادا- هتل و تور کانادا می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا کانادا- – بلیط هواپیما کانادا- هتل و تور کانادا توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

برای دریافت و اطلاعات ویزای کانادا می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای کانادا

کشور کانادا