آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور مالزی

کشور مالزی در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که  و پایتخت آن کوالالامپور است. دو ناحیه جغرافیائی مالزی را در بر گرفته است که دریای جنوبی چین آن‌ها را از هم جدا می‌کند.دین مردم مالزی اسلام است و۶۰ درصد مردم این کشور مسلمانان هستند. زبان رسمی و ملی کشور مالزی زبان مالایی یا باهاسا مالایو و انگلیسی نیز زبان دوم این کشورمی باشد. واحد پول این کشور نیز رینگیت می باشد که با کد اختصاری MYR نمایش داده می شود.
مناطق دیدنی مالزی هموراه توریستهای زیادی را مجذوب خود می کند. سواحل زیبا با چشم اندازی وسیع ، جنگل های سرسبز، بخشی از مهم‌ترین مقاصد گردشگری دنیا، به شمار میرود. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، از نظر جاذبه‌های شهری، برجهای آسمان خراش لوکس و رستوران‌های معروف با غذاهای خوش طعم، کافه های گوناگون و همچنین جشنواره ها و فستیوالهای  که همه سال در مالزی برگزار می شود از دیگر موارد سفر با تور مالزی میباشد.

آکواریوم کی ال سی سی کوالالامپور

آکواریوم KLCC یکی از بزرگ ترین و مشهورترین آکواریوم های دنیا شناخته می شود . در این آکواریوم ماهی هایی زندگی می کنند که فقط در عمق دریاها می توان آنها را ببینید و در این آکواریوم انواع ویدئو پروژکتورها و تجهیزات پیشرفته دیگری وجود دارند که اطلاعات نادر و کاملی در مورد موجودات زیر آب در اختیار گردشگران و مسافران قرار می دهد .

ضمنا  تونل زیر آب این آکواریم با دیواره های شیشه ای و یک گذرگاه متحرک و ماهی های مختلف و زیبا شامل ببر کوسه ، مارماهی ، ماهی های عظیم الجثه آب های استوایی که در اطراف شما به شنا کردن مشغول هستند منظره ای بسیار دیدنی و جذاب پیش روی شما عزیزان قرار می دهد و اینکه زمان غذا دادن به ماهی ها ۱۱ صبح ، ۳۰/۲ و ۳۰/۴ بعد از ظهر است که بهترین زمان برای دیدار از این آکواریم است.

برج‌ های دوقلوی پتروناس

یکی از جاذبه های اصلی شهر کوالالامپور برج های دوقلوی پتورناس می باشد که این برج ها طراحی و ساخت منحصر به فردی را دارا هستند و محلی برای تفریح و تجارت برای گردشگران است . یکی از جاذبه های برج های دوقلوی پتروناس ، پل آسمانش است که در طبقه های ۴۱ و ۴۲ واقع شده است و برای بازدید شما می توانید برای دیدن از پل آسمان در اواسط روز به آنجا بروید و کلی خاطره ثبت نمایید .

زیرا صف بلیط این مکان دیدنی بسیار طولانی می باشد و ضمنا باید زمان طولانی برای رسیدن به این پل زیبا صرف کنید و از جاذبه های اصلی داخل برج ها می توان به موزه مدرنPetrosains  ، ارکستر فیلارمونیک و مرکز خرید Surya KLCC اشاره نمود که بسیار هم مورد توجه مسافران مالزی قرار گرفته است .برج های دوقلوی پتورناس بسیار بزرگ و عظیم هستند و از بزرگ ترین برج های دوقلوی جهان به شمار می رود ، ارتفاع کلی این بنا از زمین تا بلندترین نقطه آن حدود ۴۵۱٫۹ متر می باشد و اینکه این برج ۸۸ طبقه و ۷۸ آسانسور مجزا دارد.

موزه ملی مالزی | National Museum of Malaysia

یکی از موزه های دیدنی و تماشایی در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور موزه ملی مالزی است که در نزدیکی باغ های دریاچه پردانا واقع شده و نشانگر تاریخ این کشور است. همچنین منطقه جالان دامانسارا در کوالالامپور مالزی یکی از دیدنی ترین محله های مالزی است. ساختمان موزه ملی بنایی دیدنی با معماری بومی آن است که در آن دستاوردهای افراد سیاسی مالزی به همراه گنج هایی که از سلطان ترنگانو باقی مانده را در این موزه می توانید ببینید.

برج کی ال | KL Tower

برجی است که در منطقه حفاظت شده جنگلی بوکیت ناناس قرار گرفته است و گردشگران می توانند برای تماشای شهر از نمای بالا به تراس دیده بانی آن بروند. ارتفاع برج کی ال در میان جاذبه های گردشگری کوالالامپور ۴۲۱ متر بوده  که در حال حاضر این بنا را تبدیل به پنجمین سازه بزرگ دنیا نموده است. نام دیگر آن مناره کی ال است و به راحتی از برج های دوقلوی پطورناس دیده می شود. تراس بازدید و تماشای این برج حداقل ۱۰۰ متر از تراس بازدید برج های دوقلو بالاتر قرار دارد. اگر می خواهید برای ورود به این برج، بلیط رایگان بگیرید، باید صبح خیلی زود خود را به اول صف بازدیدکنندگان برسانید. برج مخابراتی کی ال هر روز برای بازدید گردشگران از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۰ شب باز است.

غارهای باتو یا میمون ها | Batu Caves

یکی‌ از مراکز توریستی مالزی یا جاذبه های گردشگری کوالالامپور باتو کیو یا غار میمون ها است. اگر از شهر کوالالامپور ۱۱ کیلومتر دورتر شوید به غارهای باتو می رسید. غارهایی که در میان صخره ها و تپه هایی با قدمت ۴۰۰ میلیون سال قرار گرفته اند. همچنین بنای مذهبی این منطقه با مجسمه های بسیار بزرگ و دیدنی اش، ۱۰۰ سال قدمت دارد. گردشگرانی که به این منطقه سفر می کنند می توانند نه تنها مراسم ها و جشنواره های مذهبی درون آن را از نزدیک ببینند. بلکه می توانند مردمی با لباس ها، گوشواره ها، تزئیتات عجیب و غریب و گردنبندهای مذهبی را ببینند که برای عبادت به بالای پله ها و درون غار می روند. امروزه درون غار را با نورپردازی های رنگارنگ تزئین کرده اند. این غارها در سال ۱۸۸۱ کشف شده اند.

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای مالزی– بلیط هواپیما مالزی- هتل و تور مالزی می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا مالزی- – بلیط هواپیما مالزی- هتل و تور مالزی توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

برای دریافت و اطلاعات ویزای مالزی می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای مالزی

کشور مالزی