آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور قزاقستان

قزاقستان به عنوان نهمين کشور جهان از لحاظ مساحت و بزرگترين کشور محصور شده در بیابان می باشد، قزاقستان از سیبري تا بيابانهاي ترکمنستان و ازبکستان و از چين تا دریای خزر در گسترش دارد.کشور قزاقستان هم مرز با کشورهای روسیه، قرقیزستان، ترکمنستان، ازبکستان و چین است، قزاقستان دو منطقه زمانی و پنج منطقه آب و هوایی را در خود جا داده است. این کشور همه چیز را در یک مقیاس بزرگ ارائه می دهد: کوه ها و تپه ها، یخچال ها، درختان جنگلی، صخره های سنگی بزرگ با نماهای رنگی، دریاچه های زمردی، رودخانه های مواج، آفتاب، گیاهان و جانوران منحصر به فرد ، گردشگران در قزاقستان می توانند فرصت های تفریحی را در تمام طول سال پیدا کنند. اکو تور در این کشوربسیار معروف است که تعطیلات شما را مهیج می کند. سفر به قزاقستان یک سفر فراموش نشدنی برای زندگی شما خواهد بود. قزاقستان به ۱۴ استان تقسیم شده است. شهرهای آلماتی و آستانه دارای اهمیت در کشور هستند.

 Medeo پیست مدئو

 در ۱۵ کیلومتری آلماتی در یک دره زیبا، Medea را پیدا خواهید کرد. این یکی از بزرگترین و منحصر به فردترین پیست های اسکی سرعت در جهان است که در ارتفاع ۱،۷۰۰ متری از سطح دریا واقع شده است. مجتمع یخی Medeo بزرگترین استادیوم یخ المپیکی است که می تواند ۳۲۰۰۰ تماشاگر را در یک زمان در خود قرار دهد. اسکیت بازان جهان به اینجا می آیند تا مهارت های خود را آزمایش کنند. این محل همچنین دارای یک استخر شنا در کوهستان واقع در نزدیکی یخچال است.

Astana 

پایتخت و دومین شهر بزرگ (بعد ازآلماتی) در جمهوری قزاقستان است. این شهر در بخش شمالی و مرکزی قزاقستان واقع شده و در حال رشد اقتصادی با برخی از بزرگترین پروژه های ساخت و ساز است. امروزه شهر آستانه، دارای بسیاری از فروشگاه ها، قهوه خانه ها، رستوران ها، دیسکو ها و حتی برخی از کازینوها است. برخی از مکان های مدرن و ساختمان ها جاذبه هایی برای بازدید کنندگان شده اند.

جاذبه های کشور قزاقستان

 

شهر Taraz تاراز:

شهر تاراز مشهور به شهر باستانی با بیش از ۲۰۰۰ سال قدمت می باشد. زمانی این شهر به عنوان پایتخت کشور Karakhan مشهور بوده است این شهر در سال ۱۳۸۰ میلادی به رسمیت شناخته شده و در سال ۲۰۰۱ میلادی (که توسط یونسکو به رسمیت شناخته شده) در قرقیزستان واقع شده است. Babaji-Khatun Mausoleum مجسمه باباجی خاتون (قرن ۱۰-۱۱) و Aisha-Bibi Mausoleum آیشا بای بای (قرن ۱۱-۱۲) واقع در خارج از این شهر شاهکارهای معماری باستانی است. یونسکو این مکان های باستانی را در فهرست معماری جهان ثبت کرده است.

 

جاذبه های کشور قزاقستان

 

پایگاه فضایی بایکورور

مکان قدیمی و بزرگ ترین مرکز پرتاب موشک های فضایی است. بایکورور در صحراهای بزرگ قزاقستان قرار گرفته است. در حقیقت، موشک های فضایی روسیه معمولاً از این پایگاه پرتاب می شوند. به منظور بازدید از این پایگاه باید از ۴۵ روز قبل اقدام و اطلاع رسانی کنید. البته بعضی آزانس های مسافرتی شما را در رسیدگی به مراحل اداری این بازدید کمک می کنند.

پارک ملی طبیعت برآبای (Borovoe):

معروف به مروارید قزاقستان، Burabay (Borovoe) پارک ملی طبیعت در شمال منطقه Akmola واقع می باشد. پارک دارای ۱۴ دریاچه بزرگ است که هر کدام دارای یک منطقه بیش از ۱ کیلومتر و چندین دریاچه کوچک نیزاست. بزرگترین دریاچه ها عبارتند از Olshoye Chebachye و Maloye Chebachye، Shchuchye و Borovoye. این پارک خانه ۸۰۰ گونه فلور و حدود ۳۰۵ گونه حیوانات مهره دار است. پارک دارای زیبایی ها و ترکیبی از کوه ها، جنگل ها، دریاچه ها، گیاهان و جانوران را ارائه می دهد. دریاچه Borovoye یکی از بزرگترین دریاچه ها در پارک ملی طبیعت Burabay (Borovoe) است.

دریاچه Borovoye و اطراف برای انواع sanitariums، مکان های کمپینگ و استراحتگاه ها محبوب هستند. سواحل این دریاچه همیشه با گردشگران شلوغ می شود، زیرا آن شامل بسیاری از رستوران ها، سواحل، فروشگاه ها و سالن های رقص برای سرگرمی بازدید کنندگان است. منطقه دریاچه Borovoye محل مناسب برای تفریح ​​و کمپینگ در طبیعت است.

استان مانغیستاو

این استان در جنوب غربی قزاقستان واقع شده و غنی ترین بخش این کشور از نظر منابع نفت، گاز و مصالح ساختمانی می باشد.  بومیان این منطقه آن را برای گردشگری خیلی مناسب می دانند، چراکه رسوم فرهنگی در این منطقه بسیار قنی هستند و انجام فعالیت های تفریحی مختلفی هم در این مکان ممکن است. بعضی از بهترین هتل های قزاقستان در این استان قرار دارند.

 

 

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای قزاقستان– بلیط هواپیما قزاقستان- هتل و تور قزاقستان می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا قزاقستان- – بلیط هواپیما قزاقستان- هتل و تور قزاقستان توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

برای دریافت و اطلاعات ویزای قزاقستان می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای قزاقستان

کشور قزاقستان