آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور سریلانکا

خیلی ها معتقدند که سریلانکا یکی از زیباترین جزایر جهان است. خوب جای تعجب هم ندارد! جاذبه های گردشگری سریلانکا به حدی متنوع و جذاب هستند که سفر به آن رویای خیلی از افراد در سراسر جهان است! با سفر به سریلانکا این فرصت برایتان فراهم می شود تا تجربه های جدیدی در زندگیتان داشته باشید. چرا که اماکن توریستی سریلانکا بسیار متنوع هستند و سواحل ، آثار باستانی، شهرهای زیبا، معابد جذاب و حیات وحش بسیار اعجاب انگیزی دارد و مجموع این ها با هم سریلانکا را به یکی از جذاب ترین مقاصد توریستی جهان تبدیل کرده است. اگر دوست دارید که بیشتر با جاذبه های گردشگری سریلانکا آشنا شوید.

معبد دندان در شهر کندی

کندی یکی از شهرهای سریلانکا و درست در قلب این جزیره واقع شده است و در میان تپه های سرسبز آن مخفی شده است. کندی در واقع دومین شهر بزرگ سریلانکاست که بعضی از مهمترین اماکن توریستی سریلانکا در آن واقع شده است. یکی از این اماکن دیدنی سریلانکا در شهر کندی معبد دندان است که به نوعی مقدس ترین معبد بودایی جهان نیز به شمار می آید. جالب است که بدانید بین ماه های جولای و آگست فستیوال دندان در این معبد برگزار می شود و در طی آن فیل ها به زیبایی تزئین می شوند و مراسم خاصی با صدای طبل و رژه های منحصر به فرد اجرا می شود. این فستیوال مذهبی یکی از جذاب ترین فسیتوال های سریلانکا است که در سفر به سریلانکا خوب است که در آن شرکت کنید.

صخره Sigiriya

قلعه صخره ای تماشایی Sigiriya یکی از اصلی ترین جاذبه های سریلانکا محسوب می شود که توسط پادشاه کاساپای اول (۴۷۷- ۹۵ ) ساخته شد. او یک صخره طبیعی را به مکانی روحانی با باغ ها، خندق ها، دیوارها و نقاشی های فرسکو تبدیل کرد.

معبد غاری دامبولا(معبد طلایی دامبولا)

تاریخچه معبد غاری دامبولا به قرن سوم پیش از میلاد بازمی گردد که در آن زمان اینجا مقر اصلی بوداییان در سریلانکا بوده است. در این مکان شواهد باستانی مبنی بر شاغل بودن مردم در دوره پیش از تاریخ به دست آمده است. در ۵ غار این معبد پیچیده، نقاشی های دیواری وجود دارد و ۱۵۷ مجسمه نیز در سایزهای مختلف در آن می توانید ببینید.

قله آدم

قله آدم یک کوه ۲۲۴۳ متری است که در مرکز سریلانکا واقع شده است. این قله زیبا در طول ۲ هزار سال گذشته همیشه جایگاه مقدسی در ذهن مردم جهان داشته است. جالب است که بدانید از نظر بودایی ها این قله رد پایی از خدای بوداست. از نظر مسیحی ها نیز قله آدم جایی است که حضرت آدم برای اولین بار بعد از خارج شدن از بهشت بر روی آن پا گذاشته است. هندوها نیز بر این باورند که قله آدم رد پایی از شیوا (خدای هندو) است. به هر حال قله آدم یکی از جالب ترین جاذبه های گردشگری سریلانکا و حتی کل جهان به شمار می آید و تجربه ای را برایتان رقم می زند که هیچ وقت فراموشش نخواهید کرد ، به شما توصیه می کنیم که در زمان اقامتتان در سریلانکا زمانی را به بالا رفتن از این کوه اختصاص دهید. در این صورت حتما صبح زود در این محل حضور داشته باشید و طلوع آفتاب زیبای آن را تماشا کنید. بالا رفتن از این کوه ۲ تا ۴ ساعت زمان می برد و پایین آمدن از آن نیز ۱ تا ۲ ساعت طول می کشد. شاید راه کوهنوردی آن کمی سخت و چالش برانگیز باشد. اما واقعا ارزشش را دارد که زحمت راه را به جان بخرید و از یکی از بهترین اماکن دیدنی سریلانکا دیدن کنید.

خلیج آروگام

چه جزو کسانی باشید که عاشق هیجان و ماجراجویی هستند و در سفر به دنبال جایی برای موج سواری و تجربه ورزش های جدید هستند و چه جزء توریستانی باشید که هدفشان از سفر کسب آرامش است؛ در هر دو صورت بازدید از خلیج آروگام در سریلانکا برایتان جذاب خواهد بود. این خلیج زیبا فضای بسیار آرامش بخشی دارد و با سواحل زیبایش با همه نقاط دیگر سریلانکا متفاوت است. به هر حال اگر به سریلانکا سفر کردید، حتما بازدید از این منطقه توریستی سریلانکا را در برنامه سفر خود قرار دهید و زمانی را فقط به آرامش خودتان اختصاص دهید، به صدای اقیانوس گوش دهید و نفس عمیق بکشید!

 

 

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای سریلانکا- بلیط هواپیما سریلانکا – هتل و تور سریلانکا می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا سریلانکا- – بلیط هواپیما سریلانکا- هتل و تور سریلانکا توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

 

برای دریافت و اطلاعات ویزای سریلانکا می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای سریلانکا

کشور سریلانکا