آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور تایلند

کشور تایلند با مساحت حدود ۵۱۳ هزار کیلومتر حدود ۶۴ میلیون نفر را در خود جای داده است، کشور تایلند را می توان قطب گردشگری در جنوب شرقی آسیا نام ببریم . بیشتر توریست ها و گردشگران با هدف گردش در شرق آسیا به صورت هوایی به بانکوک که پایتخت این کشور بشمار می رود سفر می کنند چرا که بانکوک بسیار زیباست و خاص می باشد  و به دلیل بهره مندی از منابع بکر همچون جنگل های با شکوه ، سواحل معروف رویایی ، بهترین مکان برای قواصی در دنیا و همچنین مقرون به صرفه بودن و پایین بودن هزینه ها عموما گردشگران را از سراسر دنیا دعوت به کشورش دعوت و تشویق می کند.

البته شما در کشور تایلند انواع هتل ها نسبت به بودجه خود خواهید دید در این کشور انواع هتل های لوکس و حیرت آور در کنار سواحل معروف این کشور نیز وجود دارد و اینکه سفر به این کشور بسیار آسان است ، این کشور برای یک مسافرت ساده و کم خرج بسیار مناسب و راحت است و مس تواند تجربه ای بسیار فوق العاده برای شما به یادگار بگذارد. جالب است که هنوز هم بر روی نقشه می توان جایی را پیدا کرد به دور از هیاهو و آرامش و گرانی که مقصد شما برای تفریح و سرگرمی باشد که شما را وسوسه کند تا چمدانتان را ببندید و راهی سفر شوید، کشور تایلند در همه جای دنیا شناخته شده است و در ذهن تمامی مردم دنیا مناظر زیبا ، سواحل بکر و رویایی ، جنگل ها و آداب و رسوم خاص و دیدنی و غذاهای جالب و متفاوت تداعی می شود.

مینی سیام ( Mini Siam )

مینی سیام مکانی است که در شهر پاتایا در کشور تایلند واقع شده است که در آن انواع ماکت ها از آثار باستانی کشورهای مختلف جهان را در آنجا در سایز های کوچک برای گردشگران هم طراحی و ساخته اند. سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی کشور تایلند است و کلمه مینی سیام به معنای تایلند کوچک است که نکته جالب آن این است که ماکت تخت جمشید از ایران ماست که مورد توجه بازدید کنندگان قرار گرفته است و بیش از صد مکان تاریخی دنیا به صورت مینیمال در این مکان زیبا نگهداری می شود که می توانید این مکان را حتما دیدن نمایید.

قصر بنگ پا این ( Bang Pa In Royal Palace )

این قصر که یک قصر تابستانی است ، مکانی برای تفریح پادشاهان تایلندی بوده که به سبک اروپایی مزین شده و دارای باغ های بسیار زیبا و وصف ناپذیز است و علاقه مندان به تاریخ و معماری می توانند با آژانس ما همراه شوند تا این جاذبه های منحصر به فرد را از نزدیک ببینند و خودشان از نزدیک غرق در شگفتی و ساخت هنرمندانه این بنا شوند .

بانکوک ( Bangkok )

بانکوک اگر یک جا در بانکوک وجود داشته باشد که باید حتما آن را ببینید، بطور قطع بنای زیبا و خیره کننده ی گراند پالاس است که بدون شک مشهورترین بنای این شهر محسوب می شود. گراند پالاس در سال ۱۷۸۲ ساخته شد و به مدت ۱۵۰ سال منزلگاه پادشاهان تایلند، دربار سلطنتی و بخش اجرایی و اداری دولت بوده است. این بنای خارق العاده با معماری زیبا و جزئیات حیرت انگیز که نشان دهنده خلاقیت و تبحر مثال زدنی مردم تایلند است، بینندگان را به تحسین وا می دارد. این کاخ زمانی وزارت جنگ تایلند، ادارات دولتی و حتی ضرابخانه را در دل خود جای داده بود. امروزه این بنا قطب معنوی پادشاهی تایلند به شمار می رود. برای بازدید از این کاخ زیبا بهتر است که لباس مناسبی بر تن داشته باشید، چرا که از ورود آن دسته از بازدید کنندگانی که لباس نامناسب بر تن دارند جلوگیری می شود.

 

 

چیانگ مای

این کوهستان بخش جدایی ناپذیر از زندگی مردم چیانگ مای است. یک ضرب المثل تایلندی می گوید: “اگر خائو سو (غذای مخصوص این منطقه) و کوه های (Doi Suthep) را تجربه نکرده اید، نمی توانید بگویید که در چیانگ مای بوده اید”. این کوهستان سلطنتی منظره زیبایی از بخش شمال غربی شهر را زیر پا دارد که تصاویری فراموش نشدنی از حومه شهر را پیش روی بازدید کنندگان می گذارد. از قله این کوهستان نیز می توان شهر زیبای چیانگ مای را دید. جدا از درخشش این کوهستان در آسمان شهر چیانگ مای، (Doi Suthep) منزلگاه برخی از محبوب ترین سمبل های پادشاهی تایلند و همچنین معبد(Wat Prathat) و کاخ (Bhubing Palace) می باشد.

جزایر سیمیلان ، بهشت غواصان و شناگران ( Similan Islands )

جزایر سیمیلان به دلیل اینکه یک پارک ملی دریایی است، خیلی از نقاط آن دست نخورده و بکر باقی مانده و خیلی توسعه داده نشده است و برای رسیدن به این جزایر پیشنهاد می کنم از قایق تندرو استفاده کنید وگرنه با قایق معمولی بیش از هشت ساعت بر روی آب هستید و این ممکن است باعث گرمازدگی و یا دریازدگی شود ، سیمیلان یک کلمه مالیایی به معنای عدد ۹ است و به ۹ جزیره اصلی این مجمع الجزایر اشاره می کند ، در آب های جزایر سیمیلان انواع ماهی های استوایی و مرجان های رنگارنگ را می توان یه وضوح مشاهده کرد ، به همین دلیل غواصی در این منطقه بسیار لذت بخش و با مناطق غواصی در جهان درحال رقابتی تنگاتنگ است.

پارک ملی خائو یای ( khao yai national park ) 

پارک ملی خائو یای یکی از مکان های دیدنی این کشور است و از نظر وسعت ، دومین پارک تایلند می باشد و مساحت آن بیش از ۲۱۶۸ کیلومتر مربع  می باشد و در یونسکو نیز ثبت شده است و یکی از نکات جالب در مورد این پارک ملی این است که ، در چهار استان ” سارابوری “، ” ناخون نایوک ” ، ” ناخون راتچاسیما ” و ” پاراچینبوری ” قرار گرفته است ؛ ضمنا منطقه کائو روم که بلندترین قله نیز در آن واقع شده ، دارای مناظر زیبای کوهستانی ، دره های سرسبز ، آبشارهای بلند و پر آب است که در تمام طول سال گردشگران در آن رفت و آمد می کنند و در نزدیکی شهر بانکوک است ، شایان ذکر است که در پارک ملی خائو یای ۳۲۰ نوع  پرنده ، ۶۷  گونه پستاندار و هزاران گونه گیاهی زندگی می کنند .

 

باغ استوایی نانگ نوچ 

این باغ استوایی بسیار زیبا یکی از برترین دیدنی های شهر پاتایا بشمار می رود که در فاصله ۱۸ کیلومتری جنوب این شهر قرار گرفته و این باغ با انواع گل های ارکیده ، نخل های زیبا ، گیاهان تزئینی و گل های گوناگون از سراسر دنیا طراحی شده است . دارای قسمت های گوناگونی از جمله : باغ فرانسوی با طراحی های متقارن ، درخچه های خاص ، خانه های سنتی تایلندی نیز در این باغ به چشم می خورد .

گردشگران تایلند می توانند از نمایش ورزش رزمی موی تای ، حرکات نمایشی فیل ها ، نمایش فرهنگ و هنر تایلند و در ضمن شما می توانید با کرایه دوچرخه تمام محیط ها و سرگرمی های این پارک را بچرخید و در دریاچه اش قایق پدالی سوار شوید . ضمنا می توانید نمایش فیل ها را تماشا کنید ؛ سوارشان شوید و با آن‌ ها عکس بگیرید و یا به بیش از ۶۰ گونه‌ ماهی که در دریاچه‌ نانگ نوچ زندگی می کنند غذا بدهید.

 

 

 

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای تایلند– بلیط هواپیما تایلند- هتل و تور تایلند می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا تایلند – – بلیط هواپیما تایلند- هتل و تور تایلند توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.
کشور تایلند