آسان هجرت (سنتر ویزا)

سایت تخصصی خدمات ویزا

کشور قرقیزستان

قرقیزستان یکی از زیباترین کشورهای آسیای مرکزی می باشد. کوهستانی های بکر و همچنین دریاچه های بزرگ کوهستانی با چشم انداز عالی و روستاهای جذاب و خاص شهرهای شوروی سابق نیز با تعدادی ساختمان مدرن و متنوع طراحی شده اند. این تناقضات است که این کشور را به عنوان یک مکان خوب جهت سفر تبدیل می کند. گردشگری کشور قرقیزستان بیشتر مربوط به سکونت در خانه های مردم محلی و غذاهای خوشمزه محلی است، سوغاتها اکثرا از چوب و چرم در این کشور ساخته می شوند.

بیشکک

شهر بیشکک پایتخت قرقیزستان است. رستوران های مختلفی از جمله سنتی آسیای مرکزی ، غذاهای بین المللی و فست فود ها را اینجا می توان پیدا کرد . در تور شهر بیشکک، تاثیرات عشایری، شوروی و دنیای مدرن را در توسعه کشور می توان مشاهده کرد. شما می توانید در بسیاری از کوچه های سرسبز شهر قدم بزنید، در بازار از محصولات محلی خریداری کنید و مجسمه های بسیاری را تماشا کنید، همانطور که در اطراف شهر راه می روید.

 

برج بورانه

این برج در قرن ۱۱ میلادی ساخته شده است، در مسیر جاده ابریشم Balasaghun قرار گرفته بود. در اصل برج آن مناره ای است با ارتفاع بیش از ۴۰ متر و جز اولین برج هایی است که در کل آسیای مرکزی قرار دارد. متاسفانه، زمین لرزه در قرن ۱۵th نیمی از برج را نابود کرد. امروزه فقط بیش از ۲۰ متر ارتفاع دارد و شما حتی می توانید از آن بالا بروید! در نزدیکی برج، شما همچنین می توانید نگاهی به موزه کوچک و نگاهی به برخی از حکاکی های باستانی سنگی به نام balbals داشته باشید .

کاوران سرای تاش

Tash Rabat یک کاروانسرا سنگی تاریخی می باشد که بسیار زیبا است. این مکان توسط تجار و کاروان های آنها در جاده ابریشم باستانی استفاده می شد. این یکی از بهترین مکان هایی از این نوع در آسیای میانه است. شما می توانید در اطراف آن اسب سواری کنید. در اصل به عنوان یک صومعه  ساخته شد و  سپس به کاروانسرای تبدیل شد.

دریاچه ایسیک کول

ایسیک کول به معنای “دریاچه داغ” است که ترجمه شده است. این یک دریاچه شور و معدنی است که حتی در سردترین زمستان هم مرطوب نمی شود. بیش از صد رودخانه به دریاچه می ریزند ولی یکی از آنها جریان ندارد. این دومین دریاچه بزرگ واقع در کوه در جهان است که ارتفاع آن ۱۶۰۷ متر و حداکثر عمق ۶۶۸ متر است.حدود ۹ ساعت طول می کشد تا به وسیله ماشین به اینجا برسید . اگر شما به ایسکیک کول سفر می کنید، در Balykchy، Bokonbaevo، Barskon یا Cholpon Ata نیز متوقف شوید؟ چرا که هر جا که متوقف میشوید، میتوانید فضای خیره کننده ای را تجربه کنید. ایسکیک کول توسط کوه های Ala-Tou، که بخشی از محدوده تیان شان است احاطه شده است. چندین افسانه محلی در مورد چگونگی ظاهر شدن دریاچه وجود دارد، اما شگفتی این دریاچه مثال زدنی است.

 

پارک ملی آلا آرچا

تقریبا نیم ساعت دور از حومه بیشکک یک پارک ملی با شکوه  قرار گرفته است. شما می توانید به کوه ها نزدیک تر شوید که پس زمینه ای به شهر داشته باشید. بالاترین قله پارک ملی به ۴۸۹۵ متر می رسد و دامنه Ala Archa بیش از پنجاه قله دارد. این محل  یک مکان تفریحی ​​محلی مورد علاقه برای پیکنیک و همچنین محبوب برای گردشگران است .

 

وب سایت آسان هجرت کارگزار رسمی اخذ ویزای قرقیزستان– بلیط هواپیما قرقیزستان- هتل و تور قرقیزستان می باشد شما می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت ویزا – – بلیط هواپیما قرقیزستان- هتل و تور قرقیزستان توسط ما از طریق راه های ارتباطی سایت با ما در تماس باشید.

برای دریافت و اطلاعات ویزای قرقیزستان می توانید از لینک زیر استفاده نمایید.

ویزای قرقیزستان

کشور قرقیزستان